Thursday 2 November 2017

Mbb forex


Mapa strony Sitemap HTML examplesitemap. xml Sitemap examplesitemap. xml example sitemap Sitemap Sitemap Sitemapexamplesitemap. xml xxx. example Sitemapexamplesitemap. xml example sitemapsitemap 50,000 10MB10,485,760 sitemapsitemapURL Mapa witryny Sitemap 10MB10,4855,760 50,000 50,000 Sitemap 10MB Mapa witryny Sitemap 10mb1000sitemap Mapa serwisu Mapa strony Lastmod Mapa strony Mapa strony Przykład Mapa witryny przykład Mapa strony Mapa strony Mapa strony Mapa serwisu gzip gzip Mapa strony Sitemap 10MB10,485,760 Słaba obsługa klienta MayBanks Maybank ma niski standard usług, a ich pracownicy nie byli dobrze wyszkoleni. Otrzymasz wersję instrukcji lub informacje dotyczące 1 przypadku lub problemu. Podobnie jak w moim przypadku, ponad 3 tygodnie wcześniej, na początku kwietnia 2017, odkryłem, że dodatkowe konto (AMEX) było otwarte, gdy oglądam mój Maybank2U, czuję się zaskoczony, ponieważ nigdy go nie stosowałem i od razu zadzwoniłem do obsługi klienta i zgłoś to i jednocześnie zażądać jego anulowania. Oficer obsługi klienta telefonu zgodził się na podjęcie działań w ciągu 2 tygodni. Minęły prawie 3 tygodnie, a kiedy otrzymałem telefon od oddziału I-Avenue, dostałem szoku i poinformowałem, że otrzymałem moją kartę AMEX, którą przekazał mój sąsiad. Karta została wysłana do 2-5-6, a mój adres to 2-3-6. Na szczęście karta była na kogoś, kto jest wystarczająco odpowiedzialny i zwraca ją do banku. Personel I-Avenue informuje mnie, że mogę zgłosić się do oddziału w Maybank w celu anulowania, ponieważ nie mam czasu, aby udać się do I-Avenue, ponieważ było to około 25 km od mojego biura. W weekend opuszczam oddział QueensbayMall, ponieważ moje oszczędności były tam otwarte. Otrzymałem drugi szok, gdy personel powiedział mi, że nie mogę zrezygnować bez złożenia razem karty. Co to jest. Znowu informacje o różnicach ponownie. Tej samej nocy dochodzę do poziomu 5 mojego mieszkania i szukam sąsiada, by ponownie potwierdzić, do której oddziału podał mi moją kartę i potwierdził, że przekazał ją do Oddziału I-Avenue. Następnego dnia musiałem wziąć co najmniej dodatkową godzinę, aby zejść na I-Avenue, aby przetworzyć anulowanie mojej karty obciążeniowej AMEX. Znowu doznałem kolejnego szoku. Personel I-Avenue twierdził, że karty nie ma przy sobie. Z kim wtedy. Czuję się naprawdę do bani tego czasu. Tak nieodpowiedzialne. Teraz nie mogę anulować karty tylko dlatego, że karta nie była ze mną. Więc kto ma moją kartę. Nie mogą mi odpowiedzieć. Zamieszczam kolejne pytanie, czy mogą mi udowodnić, że złożyłem taką aplikację AMEX Charge Card. Również nie mogą mi odpowiedzieć. Więc skąd mają wszystkie moje informacje. Faceci. Naszymi danymi osobowymi są komputery osobiste, w jaki sposób można je wykorzystać do celów biznesowych, aby osiągnąć cel sprzedaży w AMEX. Moja podróż do I-Avenue z Georgetown iz powrotem wynosiła prawie 50 KM, a jednak ta sprawa nie została rozwiązana. Dzwonię ponownie do oficera bankowości telefonicznej i rozmawiam z obsługą AMEX i tym razem naprawdę nie mogę kontrolować mojego opanowania. Itrsquos naprawdę mnie przetestował. Założyłem je, chcę, aby sprawa została rozwiązana w ciągu 7 dni bankowych, tak jak obiecuje mi to biuro telefoniczne. W przeciwnym razie złożę poważną skargę do ich zarządu lub dyrektora. Jest to bardzo poważne, jeśli chodzi o omijanie informacji o klientach i było to sprzeczne z ustawą o tajemnicy bankowej.

No comments:

Post a Comment