Wednesday 29 November 2017

Hdfc karta karta forma


Moja rada: podczas pobytu za granicą skorzystaj z indyjskiej karty debetowej. Dlaczego? Opłaty za wycofanie lub przesuwanie wynoszą około 3,5 plus dodatkowa opłata w wysokości 125 S. Tax (łącznie około 146 Rs). Dodatkowo otrzymujesz dokładny kurs wymiany w czasie rzeczywistym lub ostatni dostępny. Dlaczego nie Forex Card? Bank ma co najmniej 57 USD na kursie walutowym. Jest ekonomiczny, wygodny i mniej skomplikowany, jeśli go nie używasz. 2,5 tys. Wyświetleń middot Not for Reproduction middot Odpowiedź wymagana przez Prasanna Hegde Więcej odpowiedzi poniżej. Podobne pytania Czy ktoś, kto w Indiach może przeładować moją kartę Forex, jeśli jestem za granicą? Jak sprawdzić saldo pozostałe w mojej karcie przedpłaconej HDFC Forex Plus Karta Forex HDFC USA Transakcja kartą Forex HDFC Forex Użyłem karty Forex do wypłaty pieniędzy800 dolarów z bankomatu Chase około 19.20. Bankomat pokazał, że nie może wydać pieniędzy, a był błąd. Próbowałem raz jeszcze wypłacić pieniądze, a teraz powiedziałem, że nie mam wystarczającego salda, po którym wróciłem i stwierdziłem, że moje saldo zostało odliczone, ale nie mam gotówki. Moje konto zostało odjęte o 800 dolarów. Nadal mam pokwitowania pokazujące błąd maszyny bankomatowej. Nie mam za dużo pieniędzy. Uprzejmie proszę o pilne zapoznanie się z tą sprawą. Załączam oba potwierdzenia z pierwszej i drugiej transakcji Nie jestem w stanie wypłacić pieniędzy za pomocą karty Forex Jestem Karthick D. Przybyłem do OR w USA na 2 miesiące pracy nad projektem. Używam karty forex HDFC dla transakcji tutaj. Ale kiedy próbowałem wypłacić pieniądze w wysokości 400 (jak 100 4 razy wypłacam pieniądze) z bankomatu, transakcja się nie udała, ale obciążyła kwotę z mojego konta i nadal nie odwróciła transakcji. Proszę podjąć niezbędne działania, aby odzyskać moje pieniądze. Dzięki, Karthick D Nie jestem w stanie przeprowadzić transakcji online Nie jestem w stanie zrobić pojedynczej transakcji z przedpłaconą kartą korporacyjną. Za każdym razem, gdy przychodzi transakcja odrzucona od wystawcy. Zapoznaj się z tym problemem JAK NAJSZYBCIEJ. Brakujące 300 funtów z przedpłaconej karty forex 300 funtów brakujących z mojej karty forex w dniu 20 lutego 2018 r., Z powodu dwóch fałszywych transakcji. Od tego czasu ścigam osoby HDFC, ale nadal nie otrzymuję od nich żadnej właściwej odpowiedzi. Proszę odpowiedzieć na tamal. karmakarlive lub zarejestrowany identyfikator ID NAJCZĘŚCIEJ OBSŁUGA I Użyłem mojej karty ForexCard w 3 różnych miejscach w ciągu dnia, łączna wartość transakcji wynosi 30,35 USD, kwota jest pobierana z mojego konta w tym samym czasie. Teraz stwierdziłem, że te same 3 transakcje są powtarzane na moim koncie i ponownie 30.35 jest obciążane z konta. To najgorsza usługa, z jaką nigdy nie spotkałem się z żadnymi innymi bankierami. W zeszłym tygodniu dowiedziałem się, że brakuje 89 USD w bilansie zamknięcia, zgłosiłem skargę w tej sprawie, ale bank nie rozwiązał jeszcze tej kwestii. Całkowicie dostałem 2 wydania w ciągu 10 dni, a całkowita kwota, którą straciłem, wynosi 119,35. NAJNOWSZE USŁUGI BANKOWE WORLD039 dla FOREX. Pozdrawiam: Venkatesh. Myakala Denver, CO UnitedStates. Straszna usługa Mam kartę forex i straciłem numer PIN. Dlatego wysłałem departamentowi e-mail. Brak działań i brak odpowiedzi. Zadzwoniłem do centrum kontaktowego, a pracownik nie wiedział nic na ten temat. Co pół minuty wciąż mnie wstrzymywała, nawet informując mnie o tym, a po postawieniu mnie na długo wstrzymała telefon. Bardzo rozczarowujące i frustrujące. Straszna obsługa. Nadal nie mam rozwiązania mojego zapytania nieprawidłowych obciążeń na karcie HDFC Forex Mój syn jest w USA. Używał karty forex HDFC w New Jersey, Nowym Jorku itp., Kiedy podróżował. Były dwa obciążenia w dwóch różnych sklepach. Na około 150, których nie zawarł. Zostało to zauważone przez bank HdFc, oddział Nungambakkam, Chennai 600034 w dniu 6 stycznia 2018 r. Nie udało się go rozwiązać, mimo że trwało to ponad 6 tygodni. Właścicielem karty jest Saral Prathap Srinivasan. V. Srinivasan Nie mogę się zalogować do HDFC Forexplus Jestem teraz w Niemczech, otrzymałem kartę przedpłaconą FFC HDKO BANK039, mam wiadomość e-mail z informacją, że moja karta została załadowana z pewną kwotą, gdy próbowałam się zalogować, aby sprawdzić to samo, ale nie jestem w stanie się zalogować i kiedy próbowałem zarejestrować kartę, aby wygenerować IPIN, nie jest ona rejestrowana, proszę o pomoc. Pozdrawiam Manoj Kumar. najgorsza obsługa klienta Przesunąłem kartę Forex na przystanku tramwajowym, aby zarezerwować miesięczny bilet. ale transakcja została anulowana z jakiegoś powodu, a 87 zostało potrącone z mojej karty. Ścigam obsługę klienta forex HDFC, aby przywrócić kwotę od 1 miesiąca. Wciąż nic nie dostaję. Problem z transakcją kartą Forex Forex HDFc Prowadzę kartę forex HDFc, a obecnie jestem w USA. Bardzo potrzebuję twojej bardzo pilnej pomocy. Próbowałem wypłacić pieniądze tutaj w USA z bankomatu KeyBank039s. Próbowałem 4 transakcji z różną kwotą, ale wszystkie zakończyły się niepowodzeniem. Niestety pieniądze (2108) zostały odjęte z mojego konta i teraz jest mi bardzo trudno przetrwać w USA bez tych pieniędzy. Uprzejmie proszę o pilne zapoznanie się z tą sprawą. Zarejestrowany numer reklamacji w banku HDFC to Najgorsza obsługa klienta Próbowałem wypłacić 200 euro z karty forex HDFC, a maszyna nie wydała pieniędzy. Ale pieniądze zostały odjęte z mojego konta. Zadzwoniłem do obsługi klienta HDFC w Indiach i zarejestrowałem skargę. Zadzwoniłem do nich po 10 razy i ciągle powtarzali, że zwrócimy te pieniądze z powrotem na twoje konto po 10 dniach, 1 tygodniu i wreszcie zmarnowałem 2 miesiące, czekając na odpowiedź. Do tej pory brak komunikacji z ich strony. Najgorsze jest to, że odkładają cię na 20 minut, kiedy dzwonisz do nich, a kończysz wydając od 3 do 4 euro za każdym razem, gdy dzwonisz. Nie mam pojęcia, co należy zrobić i jak odzyskać pieniądze. Najgorsza usługa bankowa Jestem obecnie w Norwegii i muszę znać moją transakcję, ponieważ nie jestem w stanie zalogować się na bankowości internetowej. Próbowałem wiele razy zadzwonić do obsługi klienta, ale jak zwykle nie reagują. Blondy Morons. Polecam nigdy nie iść z tak dziwaczną usługą Niezdolny do wprowadzenia hasła forex Zapomniałem hasła do internetu na wielowalutowych kartach Forex. Próbowałem zregenerować hasło przez Internet, ale ono nie generuje, a także nie przechwytuje żadnego błędu i po prostu odświeża stronę. Proszę pomóż mi w tym jak najszybciej. Mój numer karty. 4726430002621047 Numer telefonu komórkowego. 971 565701939. e-mail. ravi. sankar14gmail Cant Zaloguj się na moje konto Forex Nie mogę zalogować się na swoje konto. Jestem teraz w USA i muszę pilnie użyć mojej karty. Wszystkie moje transakcje są odmawiane, gdy wiem, że mam saldo na moim koncie forex. Potrzebujesz natychmiastowej rozdzielczości. Mój adres e-mailowy: ambicasanjayangmail HDFC Forex Card - Straszne doświadczenie. Miałem straszne doświadczenie z kartą HDFC Forex. W zeszłym roku odwiedziłem Londyn i dokonałem zakupu 17,90 od Golfonline. Pieniądze zostały potrącone z mojego rachunku karty, ale sprzedawca zgłosił niepotwierdzenie z powodu odmowy banku. Rozmawiałem z moim krajem w Indiach i kazano mi czekać na jeden dzień, a transakcja zostanie odwrócona, a pieniądze wrócą na moje konto. Czekałem, ale nic się nie stało. Złożyłem skargę do działu obsługi klienta banku HDFC i otrzymałem numer referencyjny. Ponieważ miałem wkrótce wrócić do Indii, dokonałem płatności przy użyciu karty względnej. Po powrocie do Indii ciągle zajmowałem się tą sprawą. Nie było łańcucha e-maili, wiele zapewnienia przez bank, ale nic się nie stało. Ostatecznie mój oddział powiedział mi, że dany dział odpowiedział, że transakcja została zakończona, a pieniądze zostały wypłacone sprzedawcy. Kiedy zażądałem dowodu, kierownik banku pokazał mi pocztę i ku mojemu zaskoczeniu była to transakcja dokonana przez koreańczyka dla innego sprzedawcy. Kierownik oddziału odmówił przekazania kopii usługi Najgorszego klienta Mam kartę Forex. odjęto 17 w ciągu 1 miesiąca. dzwoniąc do obsługi klienta, nie ma właściwej odpowiedzi od Supriyi i Sujatha, z którymi rozmawiałem. minęło ponad 2 godziny, mój czas połączenia i przed rozpoczęciem rozmowy powiedziałem im, że dzwonię z zagranicy. ale nie dali mi aktualizacji i próbowali przeciągnąć połączenie, a połączenie zostało przerwane dwa razy. Już odliczyli 17, a jednocześnie chcą, żebym zmarnował więcej pieniędzy na dzwonienie do obsługi klientów HDFC. Czy otrzymam aktualizację z HDFC, czy pieniądze znikną na zawsze. Najgorsza obsługa klienta Mam kartę Forex. odjęto 17 w ciągu 1 miesiąca. dzwoniąc do obsługi klienta, nie ma właściwej odpowiedzi od Supriyi i Sujatha, z którymi rozmawiałem. minęło ponad 2 godziny, mój czas połączenia i przed rozpoczęciem rozmowy powiedziałem im, że dzwonię z zagranicy. ale nie dali mi aktualizacji i próbowali przeciągnąć połączenie, a połączenie zostało przerwane dwa razy. Już odliczyli 17, a jednocześnie chcą, żebym zmarnował więcej pieniędzy na dzwonienie do obsługi klientów HDFC. Czy otrzymam aktualizację z HDFC, czy pieniądze znikną na zawsze. Problem dotyczący transakcji kartą Forex Forex Próbowałem wypłacić 800 USD z lotniska w Filadelfii 06 grudnia, kiedy bankomat utknął podczas przetwarzania i gotówka nie została wydana. Jednak moje konto internetowe wykazało obciążenie w wysokości 800 USD. Zadzwoniłem do Bank of America (ATM) i ponownie uruchomiłem bazę ATM w miejscu, które podaliśmy, ale poprosiliśmy o rozmowę z bankiem i zarejestrowanie skargi. Zadzwoniłem do obsługi klienta banku HDFC i zarejestrowałem skargę. Nie nastąpiło odwrócenie tej kwoty. Can039t Zaloguj się na moje konto Forex online Mogę się zalogować na moje konto Forex online. Nie zapomniałem nazwy użytkownika ani hasła. Za każdym razem, gdy próbuję się zalogować, po prostu wygrałem039t odpowiedzieć, aby przejść do strony mojego konta. Nie jestem pewien, co robić i chcę sprawdzić moje konto online. Proszę pomóż ASAP. Dziękuję, Sanjana. Zauważyłem, że 2 nieuczciwe transakcje zostały dokonane na mojej karcie Forex, a lokalizacja tych transakcji to ponad 700 mil od miejsca, w którym mieszkam, to było zrobione gdzieś o północy. Mam swoją kartę Forex (XXXXXXXXXX) ze mną, jej nie skradziono ani nie zgubiłem. Złożyłem skargę do zespołu ds. Karty HDFC i moja karta została zablokowana Numer skargi dla każdej transakcji jest. FPQ 9170 FPQ 9171 Dlaczego potrzebują 30 dni, aby odpowiedzieć na moją skargę Jestem w obcym kraju, ponieważ jest to moja jedyna dostępna karta. Odnowienie karty Forex Cześć, Straciłem kartę Forex i złożyłem wniosek o nową kartę Forex 4 lipca. Ciągle czekałem na nową kartę do 15 lipca (Jak na kartę procesową należy wydać w ciągu 7 dni roboczych). Ponieważ nie otrzymałem karty w ciągu 7 dni roboczych, dlaczego złożyłem skargę 15 lipca, liczba reklamacji to MUMC0714175111. Teraz Cust. Przedstawiciel mówi, że aby odpowiedzieć również na moją skargę, muszę poczekać 7 dni roboczych. Ciągle dzwoniłem do call center, ale jest na to bardzo żałosna odpowiedź. Jestem w Szwecji i czekam na tę kartę od prawie dwóch tygodni. Chcę, abyś rozwiązał ten problem JAK NAJSZYBCIEJ. Dzięki i Pozdrawiam, - Nilesh Bhimani Numer paszportu K5416572 CustID: 37398779 Nie można używać karty forex HDFC w USA Dostałem kartę forex od HDFC przed przyjazdem do Stanów Zjednoczonych Ameryki 11. Ale nie mogłem już używać mojej karty Forex tutaj, ponieważ mówi ona odmawiała za każdym razem, kiedy jej używam. Mogłem go używać tylko przez pierwsze dwa dni. Jestem świadomym pracownikiem i proszę traktować to na zasadzie pierwszeństwa, moja przedpłacona karta forex kończy się na 5911 Proszę o kontakt na sasghosh20gmail Dzięki Saswati Ghosh Udostępnij tę stronę innym Ostatnio zaktualizowane Skargi frod bank calling - i straciłem moją kwotę, którą powiedział mi, jestem bankiem menedżerem majestatycznego oddziału. Nazwa jest. Miłość - próba oszukania ludzi Dostałem wiadomość na mój telefon komórkowy, mam na imię emily nathan. i. Rejestracja użytkownika Wysłano wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Aby potwierdzić swoje konto, kliknij link w wiadomości. Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej, sprawdź skrzynkę ze spamem. Logowanie użytkownika Nie jest teraz członkiem Rady ds. Zażaleń. Ładowanie proszę czekać. Twoje hasło zostało wysłane na podany adres e-mail. Zaloguj się Użytkownik Facebook LoginHdfc Forex Kursy SKARB OFEX CENY KARTY T. T. Rachunki Zakup rachunków T. C. Kupowanie sprzedaży (Inw Cash TC Selling Buying Selling (Handel) (Trade) Rem) 18,01 51,99 53,5 64,30 10,83 10,77 74,56 96,38 8,69 0,5571 0,0724 18,88 8,92 53,44 170,17 18, 8,94 49,58 2,07 63 10 6,05 60,63 63,49 49,49 49,98 71,91 91,71 0,5010 51,99 53,22 74,56 96,38 0,5492 15,96 49,34 92,42 7,26 0,50 7,77 46,13 157,42 7,62 7,64 44,69 7,45 5,11 17,59 51,69 33,50, 62,9,5, 5,11 17,67 51,89 53,02 62,13 10,19 54,27 95,86 8,29 0,5416 0,0715 8,43 48,27 163,75 17,30 7,97 47,73 7,31 5,62 16,04 49,65 50,40 59,34 9,43 71,45 92,54 7,66 0,5097 7,76 46,42 157,49 15,70 7,29 45,22 1,76 60,79 5,13 TT Sprzedanie (karty Fore Fore Rem) (wypłata) 17,59 51,64 52,84 61,87 10,4,4,4,16 95,74 8,27 0,5406 0,0715 8,39 48,9,16 16,31 17,21 7,93 47,38 2,01 22,62 5,58 7,81 46,42 158,29 16,19 7,18 45,22 1,77 60,85 5,11 9,48 71,09 91,95 7,48 0,5102 8,39 48,9 162,55 16,72 8,05 47,38 1,99 63,63 5,67 63,16 16,04 49,29 49,70 58,73 Forex karty (Load reLoad) 17,67 51,89 53,56 62,48 10,09 74,34 95,86 8,37 0,5400 - Zjednoczone Emiraty Arabskie Dirham Dolar australijski Dolar kanadyjski Franki szwajcarskie Chiński Yuan Duńska korona Euro Wielka Brytania Funt Hong Kong Dolar Japoński jen Koreański Won Malezyjski Ringgit Norweska korona Dolar nowozelandzki Omański Rial Saudyjska Riyal Korona szwedzka Dolar singapurski Tajlandzki bhat Dolar amerykański Rand południowoafrykański AED AUD CAD CHF CNY DKK EUR GBP HKD JPY KRW MYR NOK NZD OMR SAR SEK SGD THB USD ZAR 15,62 48,17 49,21 56,91 9,11 8,83 70,54 91,48 7,28 0,4932 0,0418 15,63 7,31 43,85 152,28 14,79 6,61 43,49 1,70 59,86 4,84 Waluta USDINR USDINR GBPINR EURINR Tenor 6 miesięcy 12 miesięcy 12 miesięcy 12 miesiące Koszt 7,70 7,03 6,43 8,04 51,89 53,02 63,74 74,27 6 miesięcy 0,3589 0,1225 0,6832 -0,0826 1 rok 0,6224 0,2750 0,2832 -0,008 USD EUR GBP CHF 0,1683 -0.0100 0,5032 -0,0990 95,86 currencycode 1 miesiąc 8,29 0,5416 48,79 47.73 Wymienione kursy wymiany są wskaźnikami amperowymi zmieniać w zależności od potrzeb w zależności od wahań rynkowych Ostateczną stawką obowiązującą, o ile nie wspomniano, będzie stawka karty obowiązująca w czwartym kwartale e-kredyt debetowy na konto klienta W przypadku jakichkolwiek ulepszeń w Forex Rate prosimy o kontakt z odpowiednim Doradcą Klienta. W celu dokonania przelewu od klientów NR, prosimy sprawdzić obowiązujące stawki w sekcji NR naszej witryny. Wymiana walut do 10 000 USD jest dozwolona w dowolnym kalendarzu rok dla turystyki lub podróży prywatnych do dowolnego kraju innego niż Nepal i Bhutan na podstawie samocertyfikacji. Podczas podróży do Nepalu i Bhutanu możesz nosić dowolną walutę indyjską, z wyjątkiem banknotów o nominale Rs.100 i wyższych. Studia za granicą Leczenie medyczne za granicą Zatrudnienie za granicą Emigracja Utrzymywanie bliskich krewnych za granicą Wymiany do 100.000 USD jest dopuszczalne na podstawie samocertyfikacji. W przypadku studentów obowiązuje limit 100 000 na każdy rok akademicki. W przypadku leczenia powyżej 100 000 można dokonać wymiany zagranicznej w wysokości do 25 000 USD na pokrycie kosztów wyżywienia pacjenta, a także towarzyszącego mu opiekuna w zakresie samocertyfikacji. Kwoty przekraczające limity mogą zostać zwolnione na podstawie dokumentów potwierdzających wymóg. Przelew na cele różne do US 25000 AP Master Circular nr 62017-14 z dnia 1 lipca 2017 r., Przekazy można wypłacać do 25000 US, na dowolny cel, bez dostarczania dokumentów innych niż Formularz wniosku 15 CA CB Obowiązkowe dla FX Transakcja 1 października 2017 r., Zgodnie z okólnikiem nr. 2659 (E) dtd 2 września 2017 r. Z Ministerstwa Finansów, dla niektórych transakcji walutowych i transakcyjnych, złożenie formularza nr 15CA i CB stało się obowiązkowe w większości na podstawie transakcji Fx - W celu uzyskania dalszych informacji należy skontaktować się ze swoim oddziałem. Międzynarodowe karty kredytowe mogą być używane na: i będziemy nazywać cię Kosztem swapu rozważa się uzyskanie ostatecznego oprocentowania w przypadku OD w stosunku do depozytu FCNR. Należy pamiętać, że powyższe stawki podlegają Bankowi zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w stawkach zgodnie z rynkiem. Jest to darmowy kalkulator kursów wymiany walut, który daje aktualne kursy wymiany walut (FOREX) światów we wszystkich głównych walutach. Dzisiejsze kursy wymiany walut i kursy wymiany walut pomogą Ci określić wartość twoich pieniędzy w przypadku wymiany walut. Użyj tego darmowego kalkulatora kursów walut, aby przeliczyć wartość dowolnej kwoty z jednej waluty na drugą. Przewiń w dół, aby wyświetlić tabelę kursów wymiany walut. Porównaj stawkę Forex jednej waluty względem drugiej. Od banknotów po czeki podróżne i zagraniczne karty podróżne po przekazy pieniężne, doświadcz najwyższej wygody i doskonałości usług, gdy wybierzesz bank HDFC do swoich potrzeb związanych z wymianą walut. Niezależnie od tego, czy jesteś podróżnikiem, studentem studiującym za granicą, czy po prostu przekazujesz pieniądze w celach biznesowych, oferujemy szybką pomoc i skuteczne rozwiązania. Obiekty Forex we wszystkich oddziałach Banku HDFC Gotówka w 21 walutach Przelewy w 18 głównych walutach Karty walutowe oparte na wielu walutach 12 walut w jednej karcie Najlepszy bank indyjski dla usług bankowych nri z 403 oddziałami w Indiach od 1921 r., Charakteryzujący się najszybszym wzrostem i wysokie standardy technologii.

No comments:

Post a Comment