Sunday 3 December 2017

Forexegyetem blog


opcja handlowców finexo przeglądu forex pokój armia forex handel pośredników bollinger zespoły que es ubs forex stawki forex kierownik miejsc pracy w uae 2ndskiesforex facebook interaktywne broker prowizja forex fxpro przegląd forex fabryka seputar forex eur usd jak korzystać z marży w systemie forex oceny wydajności iphone forex trading app binarne opcje konto demo darmowe bez depozytu forex zapytaj oferta cena goldman sachs fx opcje handlu uae forex forum opcje binarne o arti bollinger zespoły forex magnacki tokio 2017hirose uk opcje binarne przegląd forex tablet pc forex giełda krzywa forex handel firmy w johannesburgu 1 minuta czasu ramka forex binarny opcje sygnały przykład mcb forex seszele uniwersyteckie wyposażenie inwestycyjne strategia iq opcja auto trading wierność forex inc. pomocnicza strategia handlowa vix opcje handel stowarzyszenie handel forex z ninjatrader obliczyć wskaźnik dźwigni forex gcm forex mobil giris ichimoku system transakcyjny youtube how my trade opcje przegląd mustafa center forex nie forex fee karta kredytowa best forex audiobook bollinger bands parametry esempio di opcje giełdowe forex wymiana hyderabad airport najlepszy pośrednik na rynku forex dla transakcji swapowych A fenti krds a mai napig benne van az els 3-ban, amit feltesznek nekem azok, akik rdekldnek a forex-el kapcsolatosan, s ahogy ltom a kommentekben is eljn ez a tma (az vi hny - ot tud egy mechanikus stratgia tmra gondolok). A vlasz amit erre mondanirni szoktam mindig pont annyira nem egyrtelm, mint minden ms, ami a piacokkal s a kereskedssel kapcsolatos. Fgg a tudsodtl, a pszichs llapotodtl (pillanatnyi s ltalnos kondci), a vllalt kockzat mrtktl s a PIACI KRLMNYEKtl. Kiindulsknt n tovbbra to azt mondom, hogy amit mi kontrolllhatunk, az kockzat, sajt magunk s az, hogy megfelel-e a tudsunk az adott piaci krlmnyeknek. Zysk nagysgt, meg majd a piac quoteldntiquot. Bizonyos hatrokon tl erre nincs befolysunk. Gyakorlati pldnak a kvetkezt tudom erre mondani: Augusztus elejn elindult a Tradingroom lesben. Tapasztalatbl tudom, hogy minden esetben, ha vltoztatok valamit a kereskedsi szoksaimon, az plusz kockzatot jelent (s az a vltoztats, hogy msok eltt kereskedjek, illetve kereskeds kzben msokkal foglalkozzak, az jelents vltoztats) ezrt egy kicsi, 500USD-s szmlval kereskedtem fxpronl. Mivel daytraderknt scale-out prti vagyok, ezrt minimum 2minilottal kellett ott pozit nyitnom. s ahhoz, hogy 2minilot (0,2lot) mretben 25-30 pip SL-el pozit nyissak, amgy minimum 5000USD-s szmlm kellene legyen. Viszont n vletlenl sem akartam egy esetleges plusz nyoms okozta quotnegatv spirlquot miatt 10-nl (500USD) tbbel quotelszllniquot, ezrt ekkora lett a szmla. gy ez a 25pipes SL esetn to 10-os kockzatot jelent (fleg, hogy az 500USD-bl 487USD rkezett meg a szmlra a paypal kltsg levons utn). Ez a 10 nagyon magas, amgy ngyilkos kockzat akkor, ha nagyobb pnz van a szmln. (s pp a minap lttam ismt egy amgy komolynak tn emberkt 8 krli kockzatot javasolni azoknak akik befizetnek hozz amgy 500USD egyszeri s 67USD havi djat, hogy kvethessk. szerintem hatalmasakat fognak bukni a kvetk, mg akkor jest, ha a quotfvezrquot elri a kitztt clt. ). Termszetesen ahogy ntt a szmla, nem nveltem a pozci mretet, hanem hagytam, hagy cskkenjen a relatv kockzatom. (nagyon rdekes pszichs dolog, hogy hiba tudod, hogy mekkora az ssz kereskedsi tkd, a tl kicsi szmla mret idegest, s nehz ugyangy kereskedni vele, mintha 5000USD lenne. Lnyeg, hogy augusztus vgre 707USD profitot csinltam a szmln. DE, ezt nem kezelem gy, hogy quoth de j, csinltam 145-ezt gy kezelem, hogy quotez gy rendben van, csinltam 14,5-ot, 1-os trade-enknti kockzat vllalssal. De mginkbb gy, hogy 7,25-ot, tradeenknti 0,5 kockzatvllalssal Nem tudom, mint kereskedk, hogy rtkelitek az augusztust, de nem volt egyszer hnap. Sokat quotltem a partvonalonquot lehetgre vrva. Br ahogy ltom a paic fejldst taln jideig nem is lesznek quotegyszerquot hnapjaink. De ez ms krds. A konklzim, amit termszetesen nem csak ebbl az egy hnapbl vontam le, ez csak a kiragadott plda (s kihangslyozom, hogy az enym. a tid lehet teljesen ms, meg van engedve :)), hogy alacsony kockzat vllalssal sa normlis emberi letvitel megtartsval - havi 5-15 zysk rhet el tlagos piaci krlmnyek kzt. Aki a kereskedst tlerlteti, az valamit felad cserbe. szabadidt, egszsget, emberi kapcsolatokat stb. n nem szeretnm egyiket sem. elg sokat ldoztam mr gy jest korbban. s ez taln a az egyik legnagyobb csapda a forex esetben. Elhiteti az emberekkel, hogy itt kis sszegbl to lehet nagyot csinlni (lehet, csak alacsonyak a matematikai eslyek s baromi sokat kell dolgozni rte, hogy ezen eslyek ellenben is kpes legyl vgrehajtani). Az a szint meglhets (jelenleg s itthon), amirt mr rdemes ezzel foglalkozni, szerintem 100000USD-s szmlamret krnykn rkezik el. (egyedlll embereknl 50000USD lehet kb.) Teht kb. 3 v aktv quottanulssalquity i szintet, hogy stabilan tudj venknt duplzni (ez a 3 v amgy egy j eset. S plusz ha ilyen szinten csinlod, akkor msra kevs idd marad, teht kicsit ebbl ki to kell venni ha nincs ms elgsges bevteli forrsod ), s ekkor jest mg tbb mint 3 v kell ahhoz, hogy 10000USD-rl 100000USD krnykre flvidd a tkt. Ezzel az rssal vgl adtam is s el is vettem. bzom benne, hogy adtam quotremnytquot, hogy lehet ezt nyeresgesen csinlni s mginkbb bzom benne, hogy elvettem illzit, s trelmetlensget, ami a gyors s munka nlkli meggazdagodsrl szlna. Tovbbi szp Napot s j kereskedst Wik Hozzszlsok

No comments:

Post a Comment