Saturday 23 December 2017

Forex zakłady sportowe


Forex Trading vs zakłady sportowe Zakłady bukmacherskie udostępniają wiele podobieństw z transakcjami na rynku Forex. Oba wymagają dokonywania zakładów na wynik przyszłych wydarzeń, a oba mogą być wysoce opłacalne w rękach ostrego analitycznego umysłu. Jednak większość ludzi, którzy próbują, nie zarabia na obu, albo z powodu braku kontroli impulsów, albo braku zrozumienia, jak działają rynki. FXBrokerSearch, siostrzana strona RealFantasyFootball, zebrała dane na temat najlepszych brokerów walutowych online dla swoich czytelników, którzy chcą zarabiać poza zakładami sportowymi. Co to jest Forex Trading? Jeśli to czytasz, prawdopodobnie masz ogólne pojęcie na temat zakładów sportowych, ale możesz być zaznajomiony z rynkiem forex. Forex (kurs walutowy) to rynek, na którym notowane są waluty obce. W rzeczywistości jest to największy rynek na świecie, ze średnią 5,3 biliona obrotów dziennie. Dla porównania, New York Stock Exchange (NYSE) wynosi średnio tylko około 50 miliardów dolarów. Podobieństwa między zakładami Forex amp Zakłady sportowe Podobnie jak zakłady bukmacherskie stawiają zakłady na wyniki przyszłych wydarzeń sportowych, inwestorzy forex stawiają zakłady czasami zwane spekulacjami na temat przyszłej wartości walut. Są to bardzo konkurencyjne rynki, na których trudno znaleźć spójne rynki. Z drugiej strony, jeśli jesteś w stanie wykryć nieefektywność na którymkolwiek rynku, jest dużo pieniędzy do zrobienia. Jeśli nie możesz znaleźć tej nieuchwytnej krawędzi, istnieje inny sposób na zarabianie, który można wykorzystać na rynkach forex i zakładów sportowych: arbitraż. Arbitraż to proces obstawiania tego samego wydarzenia na różnych rynkach w celu skorzystania z rozbieżności cenowych. To rodzaj abstrakcyjnego stwierdzenia, więc spójrzmy na przykład z zakładów sportowych. Powiedzmy, że Cowboys grają Eagles, a jego oczekiwana gra jest bliska. Wartość moneyline będzie podobna w różnych bukmacherach, ale prawdopodobnie wystąpią drobne różnice. Na przykład może się okazać, że jedna książka ma Kowboje na 101, a inna ma Orły na 101. Możesz skorzystać z różnicy w cenie, obstawiając oba zespoły w książkach, w których każda odpowiednia cena jest najkorzystniejsza, np. obstawienie 500 na każdą drużynę powyżej umożliwiłoby zablokowanie z zyskiem 5 lub 0,5. Może wydawać się to marnym zwrotem z inwestycji, ale kluczową rzeczą do zapamiętania jest to, że gwarantowany zysk, który jest trudny do zdobycia na jakimkolwiek rynku. Możliwości arbitrażowe można znaleźć zarówno na rynku zakładów sportowych, jak i na rynkach forex, jeśli jesteś cierpliwy i uważny. Zarządzanie pieniędzmi Na przykładzie arbitrażu widać siłę posiadania dużego bankrolla, aby wykorzystać możliwości. Niektóre książki sportowe będą miały pięć figur wartych działania na punktowe zakłady spreadmoneyline dla dużych sportów. Ważne jest, aby mieć dostępne pieniądze, gdy pojawią się takie okazje zarówno w obstawianiu zakładów sportowych, jak i handlu forex, i najlepszym sposobem zapewnienia odpowiedzialnego zarządzania swoim bankrollem. Popularną metodą zarządzania bankrollem na różnych rynkach jest kryterium Kelly Criterion - informuje graczy, handlowców i inwestorów, ile obstawia przy danym zakładzie, biorąc pod uwagę szanse i przewagę gracza. Połów tutaj polega na tym, że musisz mieć dość dokładne oszacowanie, na czym polega twoja przewaga. Jeśli zdołasz wydedukować te informacje, będziesz mógł obliczyć optymalny zakład dla swojego zakładu. Forex i DFS Wiele cech wspólnych dla Forex i zakładów sportowych należy również do codziennych sportów fantasy (DFS). Waluty DFS są indywidualnymi graczami w twoim zespole. Jeśli masz Aarona Rodgersa w swojej drużynie, a on szaleje za punktacją, to jest podobny do posiadania franka szwajcarskiego (CHF) w stosunku do euro (EUR) w tym roku, kiedy frank wzrósł o 30 euro w stosunku do euro. Analogia DFS nie jest idealnym porównaniem, ponieważ wyniki gracza są resetowane po każdej grze. Bierzesz wygrane lub straty i zaczynasz od następnego dnia. Jeśli kupisz walutę, a jej wartość zmniejszy się o 10, nadal będziesz mieć tę zdewaluowaną walutę następnego dnia. Niemniej jednak podobieństwa między zakładami sportowymi a rynkami Forex są w dużej mierze prawdziwe również w przypadku DFS. Jeśli odniosłeś sukces w zakładach sportowych lub forex, odkryjesz, że umiejętności, które opracowałeś, dobrze przenoszą się na DFS. Ujawnianie informacji o ryzyku: fxBrokerSearch nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub szkody spowodowane przez użytkowników, którzy działają na podstawie informacji zawartych na tej stronie, nie ograniczając się do: danych liczbowych, ofert, wykresów i sygnałów kupna. Ponadto, informujemy, że handel na rynku Forex jest jedną z najbardziej niestabilnych form inwestycji na świecie, a wszystkie transakcje powinny być składane z pełnym uwzględnieniem ryzyka i kosztów. fxBrokerSearch nie wspiera ani nie zachęca do realizacji jakichkolwiek inwestycji. Handel z marżą jest przedsięwzięciem wysokiego ryzyka i nie jest odpowiednie dla wszystkich, dlatego każdy inwestor powinien dokładnie rozważyć wszystkie odpowiednie warunki handlowe, takie jak doświadczenie, ryzyko i koszt, przed wzięciem udziału w jakichkolwiek transakcjach, w tym na rynku Forex. Chociaż dołożono wszelkich starań, aby wszystkie nasze dane były jak najbardziej dokładne, fxBrokerSearch nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek ceny, które nie są zgodne z danymi w czasie rzeczywistym. Rzeczywiście, rynek walutowy ciągle się zmienia, a wszystkie rynki CFD (akcje, indeksy, futures) i Forex są ustalane przez animatorów rynku. Oznacza to, że reklamowane ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od faktycznych warunków rynkowych. Z tego powodu nie należy polegać na żadnych danych przedstawionych przez fxBrokerSearch w celach handlowych. W oparciu o te warunki, fxBrokerSearch nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione w wyniku transakcji przeprowadzonych w świetle danych prezentowanych na tej stronie. Trading Trading Made Simple Jak handlowałem milionami Handel sportowy oznacza wsparcie i rundę zakładów sportowych dla zysku przed imprezą dobiega końca. acking jest taki sam w przypadku licytacji. Układanie jest bukmacherem, który oznacza oferowanie kursów dla gracza. Dzięki szybkim kursom i wyższemu kursowi handlarze sportowi są w stanie zarabiać pieniądze w grze, a nawet przed rozpoczęciem. Co więcej, handel sportowy może być stosowany na prawie każdym rynku sportowym, nawet w zakładach finansowych i politycznych lub w Zakłady specjalne, takie jak programy telewizyjne i treści muzyczne Osobiście poszedłem na pełen etat w 2004 r. i zakończyłem działalność w 2007 r. W ciągu tych lat sprzedałem miliony na rynkach wyścigów konnych i zdobyłem doświadczenie, które pomogło mi przejść na giełdę i handel na rynku Forex . W szczytowym momencie mojej kariery handlowej w branży handlowej sprzedałem 3 miliony euro w jednym miesiącu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak zacząłem, moje wymagania dotyczące bankrolla, moje porady dotyczące zarządzania pieniędzmi i wskazówki, jak poprawić prognozy i jak korzystać z wykresów zakładów. Jak rozpocząłem handel sportowy Ludzie bardzo często pytają mnie o radę, jak zacząć w handlu sportowym. Teraz daję im link do tego artykułu. Jeśli przeczytasz linijki beloe, będziesz wiedział: ile pieniędzy potrzebujesz, aby zastosować zarządzanie pieniędzmi i czego unikać w pierwszych krokach w handlu sportowym. Jednak nadal musisz poprawnie przewidzieć rynek, jeśli chcesz stać się dochodowym sportowcem. Próbowałem to wyjaśnić, pokazując mój styl handlu w licznych filmach, które przesłałem na YouTube. Film, który przyciągnął najwięcej widzów, jest taki, więc myślę, że spodoba się również najbardziej. Znalazłem giełdy zakładów w 2004 roku. Wcześniej zakładałem się w zwykłych bukmacherach online i jak większość, początkowo trudno mi było zrozumieć, co się dzieje w giełdzie zakładów. Szanse były w ruchu w górę lub w dół, czekały na nas pieniądze i mogliśmy działać jako bukmacherzy. Całkowity chaos, który odepchnął mnie na samym początku. Nie wiedziałem, że wrócę kilka tygodni później i zostanę handlowcem sportowym w pełnym wymiarze. To zdarzyło się, gdy wpadłem na wideo online, w którym kupiec sportowy wyjaśnił, jak zarabiał, handlując zakładami na wyścigi konne. Przechwalał się, że rzadko miał przegrany dzień. Wiesz, mówiąc: kiedy coś wydaje się zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, to dlatego, że tak jest. Adam Todd, zainteresowany handlarz sportowy, poświęcił mi sporo czasu na zrozumienie mechaniki giełdy zakładów. Wreszcie, po obejrzeniu jego wideo w kółko, wyciągnąłem wtyczkę i zdeponowałem moje pierwsze 500 euro w Betfair. To był mój pierwszy i jedyny depozyt złożony w giełdzie zakładów. Rodzaj handlu, który pokazał Adam i na którym zbudowałem swoje umiejętności, nazywa się skalpowaniem. Skalowanie handluje minimalnymi ruchami kursów, czyniąc małe, ale stałe zyski. Wyobraź sobie kupowanie pomarańczy dla 2 osób i sprzedawanie ich za 2,04 dziesięć sekund później. Tak, scalping handluje na sterydach. Potrzebujesz prędkości do skalpowania. Nie, połączenie internetowe 24 Mb / s nie gwarantuje prędkości, o której mówię. Jest to najniższy ping, który powinieneś wykonać. Kiedykolwiek grałeś online w grę wideo i doświadczałeś opóźnienia Te milisekundy, które kosztują wirtualne zabójstwo, mogą oznaczać setki dolarów handlu sportami i skalpowania w szczególności. Teraz najlepsza część: zacząłem skalpowanie z połączeniem internetowym 56 Kbps. Kursy były odświeżane co 2 sekundy. Czasami składałem rozkazy i nie wiedziałem, co się dzieje przez około 5 lub 10 sekund. Mówiąc o ciemnych wiekach. Nawet w tych okolicznościach udało mi się podwoić swój bankroll podczas pierwszego miesiąca handlu sportami. Jednak było oczywiste, że się upośledziłem. Czego unikać w obrocie sportowym Po zainstalowaniu szerokopasmowego łącza internetowego miesiąc później moja winrate gwałtownie wzrosła. Przegrałem kilka dni, ale nigdy nie miałem przegranego miesiąca. jak Adam. Umiejętni handlowcy mogliby zarabiać prawie w każdym wyścigu konnym Najlepsi handicapowcy i obstawiający nie mogliby tego pokonać. Najlepsza strategia zakładów sportowych może mieć dni na czerwono. Handel sportowy był zupełnie inną bestią. Utrata pieniędzy, gdy skalpowanie oznaczało, że nie handlowałeś dobrze. Zrobiłeś złe prognozy, przegoniłeś swoje straty lub miałeś złe połączenie z internetem. Nie mogę wymyślić innego powodu, by stracić pieniądze. Nie, zasada zmniejszania twoich strat w krótkim czasie i pozwalania twoim zwycięzcom na bieganie nie ma zastosowania w skalpowaniu. To dlatego, że zawsze zmniejszasz swoje straty i rzadko pozwalasz zwycięzcom biegać w skalpowaniu. Tak więc, jeśli wcześniej nie obniżysz swoich strat, nie będziesz się skalał, ale będziesz uprawiał hazard. Złe prognozy: W skalpowaniu, podobnie jak w handlu, zarabiasz, gdy poprawnie przewidujesz ruchy kursów. Jeśli będziesz nieustannie handlować w złym kierunku, będziesz spłukany. W skalpowaniu oznacza to, że zamiast wielu drobnych wygranych ponosisz wiele małych strat. Poprawiając prognozy w skalpowaniu, zwiększasz współczynnik winlose, a nie wygrane pieniądze na transakcję. Oznacza to, że ostatecznie będziesz miał dużo więcej zwycięskich transakcji, jednak kwota netto wygrana za każdą transakcję pozostanie mniej więcej taka sama. Wyjaśnię później, w jaki sposób ulepszyłem swoje przewidywania w wyścigach konnych i prawie na każdym innym rynku, na którym handlowałem. Gonić swoje straty: to brak dyscypliny. Bycie szperaczem, przedsiębiorcą sportowym, handlarzem pozycjami lub inwestorem, ściganie strat jest jednym z największych wycieków. Ten przeciek może i przyniesie każdą dochodową strategię na kolana. Utracone straty można znaleźć w dowolnej formie hazardu, więc jeśli złapiesz się na tym, nie jesteś jeszcze gotowy do handlu sportowego. Ze względu na wysoką częstotliwość zakładów w handlu sportowym, brak dyscypliny może mieć druzgocący skutek w znacznie krótszym czasie. Upewnij się, że nie masz skłonności do przechylania się i utraty temperamentu, zanim zagłębisz się w handel sportowy. Złe połączenie z Internetem: To nie wymaga wiele wyjaśnień. Jeśli twój internet spadnie podczas sesji, wznosisz toast. Powinieneś mieć plan awaryjny na wypadek awarii, która zwykle zawiera zapasowe połączenie internetowe. To drugie połączenie nie musi być tak szybkie, ale powinno być niezawodne. Zamierzasz tylko zamknąć swoje otwarte transakcje. W rzeczywistości istnieje inny powód, aby tracić pieniądze w handlu sportowym przed rozpoczęciem wyścigów konnych, ale potrzebowałem nagłówka zamiast listy wypunktowanej, aby go rozwiązać. Nigdy nie wchodź w grę, gdy sport handlu 8216Unreal8217 konia wyruszył, aby wygrać wyścig i zostawił mnie z otwartym handlu, który kosztował mnie cały mój bankroll. Całkiem nierealne, w rzeczy samej Jeśli nie powinieneś handlować w grze, otwarcie handlu na oficjalny czas rozpoczęcia wyścigów jest receptą na katastrofę. Ale dlaczego miałbyś to robić na pierwszym miejscu? Przegrywasz więcej niż oczekiwałeś podczas zwykłej sesji giełdowej i szukasz sposobu na odrobinę hazardu, aby szybko odzyskać straty. Celujesz w to, żeby jeden tykot wydostał się z rynku, ale szanse wydają się zatrzymane. Wyścigi zaczynają się o określonej godzinie, której przegapiłeś. Chociaż dzisiejsze oprogramowanie do handlu ustawiło alarmy, abyś uniknął tego błędu, możesz być zaskoczony, jak często inwestorzy zaniedbują pilnowanie zegarka. Niezależnie od tego, z jakiego powodu zamierzasz wejść na giełdę, powstrzymaj się od robienia tego jeszcze raz. Akceptuj Twoja strata, odbierz swój bezksiężycowy zysk i przejdź do następnego wyścigu konnego. Handel nigdy się nie kończy. następna szansa to tylko jedno kliknięcie. Nie masz żadnej wymówki, by umieścić swój bankroll w tak ryzykownym środowisku. Nawet jeśli handlujesz w grze, nadal musisz być wystarczająco zdyscyplinowany, aby handlować z ogromną stratą. Handel sportowy w grze wymaga innego podejścia i na pewno stawia cię w poważnej sytuacji, gdy ryzykujesz 50 lub 100 kapitału obrotowego. Mówiąc o kapitale, powiedzmy teraz kilka słów o zarządzaniu pieniędzmi. Ile pieniędzy potrzebujesz na handel sportowy Tak mało, jak to jest możliwe Od kiedy to czytasz, zakładam, że jesteś amatorem, jeśli chodzi o handel sportowy. Dlatego powinieneś zainwestować minimalną kwotę, dopóki nie zapoznasz się z handlem sportem. Dlaczego, ponieważ, jak mówią, stracicie te pieniądze, pomyślcie o tym jako o studiach handlowych. Dlaczego więc wydać dużo, gdy kilkaset dolarów może nauczyć cię tych samych lekcji, które sam zacząłem z zaledwie 500 euro, chociaż studiowałem na temat handlu finansowego i analizy wykresów, a jednocześnie udowodniłem, że byłem wystarczająco zdyscyplinowany w grach hazardowych. Co sprawia, że ​​myślisz, że wygrasz od pierwszego dnia, nigdy nie czytając księgi handlowej Pamiętaj, że praktyka bije każdą książkę, ale potrzebujesz trochę tła, aby oderwać stopy od ziemi. Po przydzieleniu konkretnej kwoty pieniędzy na cele handlowe, należy odpowiednio zarządzać tymi pieniędzmi. Jak to zrobić Przejdź do mojego artykułu na temat zarządzania pieniędzmi w handlu sportem. Potem wróć. Czy przeczytałeś to Ok, teraz doskonale wiesz, co zrobiłem, aby stać się odnoszącym sukcesy handlowcem sportowym i uzyskać wywiady z popularnymi witrynami sportowymi. W rzeczywistości ten konkretny wywiad stał się dość popularny i możesz znaleźć więcej szczegółów dotyczących mojej kariery handlowej w tym poście. Kariera, która zakończyła się w 2007 roku. Klątwa zawodowego hazardzisty Gry hazardowe i inwestowanie zazwyczaj przedstawiają wiele możliwości zarabiania pieniędzy. Niestety, możliwości te nie wydają się trwać długo. Kiedy słowo jest wypuszczane i więcej rybaków wskakuje do kapsuły, ryby wymierają. Przewaga jest mocno dotknięta i czasami rynek tak bardzo się równoważy, że nie ma już żadnej przewagi Z drugiej strony stare strategie zawodzą, gdy nowe zyskują powodzenie To, co wydarzyło się w moim handlu sportowym. Więcej handlarzy z szybkimi łączami internetowymi dołączyło do imprezy, bardziej przenikliwi gracze przekształceni w handlowców i bardziej wyrafinowane systemy handlowe pojawiły się, aby pokonać te staroświeckie. Musiałem się rozwijać, podobnie jak ewoluowałem po tym, jak kasyna zabroniły mi grania w blackjacka (z powodu mojego liczenia kart). I to jest przekleństwo zawodowego hazardzisty: Dostosuj się lub zgiń. Dostosowałem się, przyglądając się innej nadarzającej się okazji. Ta możliwość pozwoli mi wrócić do gry w karty. Przeczytaj moją historię pokera tutaj. ZASOBY DLA PRZEDSIĘBIORSTW SPORTOWYCH Przede wszystkim, mój blog poświęcony obstawianiu zakładów regularnie zawiera artykuły o handlu sportowym w ramach obstawiania dyskusji sportowych. Stworzyłem magazyn, w którym zapisuję artykuły, które znajduję w Internecie, które pomagają mi ulepszać moje zakłady sportowe i umiejętności handlowe. Zapraszam do lektury. Moim zdaniem masz większe szanse, jeśli będziesz studiować na temat giełd i analiz technicznych (oto moja rada, jak przejść z handlu sportowego na giełdę). Będziesz lepiej rozumiał zachowania na głębokościach rynkowych i będzie mógł wybierać lepsze miejsca do tyłu lub położyć się po analizie wykresów. Mając to na uwadze, oto kilka zasobów, które zdecydowanie zalecam poświęcić trochę czasu. Nie zapominaj, że każda forma handlu jest psychologiczną bitwą między podażą a popytem. info Klikając na linki partnerskie, nie tylko pomagasz mi płacić rachunki tego bloga, ale także okazujesz wdzięczność za każdą pomocną wskazówkę, którą czytasz na mojej stronie. Poza tym nie musisz korzystać z linków, jeśli ci się nie podoba. Cena jest taka sama bez względu na to, czy korzystasz z linku, czy nie. Giełda zakładów Giełda sportowa W czasach współczesnego handlu sportowego konieczne jest zaawansowane i zaawansowane oprogramowanie transakcyjne. W przeciwnym razie konkurencja zawsze będzie o krok do przodu. To oprogramowanie oferuje analizę wykresu, błyskawiczne rozmieszczanie zamówień i funkcję "green-up", aby wymienić tylko kilka z ich zalet. Zanim zdecydujesz, które oprogramowanie zamierzasz używać w handlu sportowym, upewnij się, że je wypróbujesz na czas. Nie bój się również udostępniać swoich danych uwierzytelniających oficjalnym sprzedawcom oprogramowania i unikaj ich szkicowania. Poniższa lista zawiera oprogramowanie, które osobiście wypróbowałem i używałem przez lata. Bet Angel. Oprogramowanie, które znajduje się między tobą a giełdą zakładów. Zawiera nie tylko bardzo zaawansowane, najnowocześniejsze narzędzia do handlu, ale także pakiet zaawansowanych narzędzi do obstawiania zakładów. Geeks Zabawka. Ta aplikacja do handlowania wzmacniaczami zakładów Betfair została zaprojektowana w taki sposób, aby była prosta i łatwa w użyciu, ale jednocześnie korzystała z wielu nowych, innowacyjnych i zaawansowanych funkcji. Niestety, według mojej wiedzy, nie ma jednej książki do handlu sportowego. Może na rynku jest pustka, abym sam mógł je napisać Aż do czasu, gdy to zrobię, sprawdź moje rekomendacje inwestycyjne. Zasoby internetowe i narzędzia handlowe OddsArchive. Wykresy kursów PinnacleSports8217. Zyskaj 15 punktów, korzystając z kuponu 8220JIMMAKOS8221 przy zakupie pakietu. BetExplorer. Najnowsze kursy kursów z niemal każdego internetowego bukmachera na całym świecie. OddsChecker. Drifty i parowce na każdym rynku zakładów dostępne online. Poniżej znajdziesz dziesięć najnowszych artykułów, które napisałem o zakładach sportowych i handlu. NAJNOWSZE ZAKŁADY SPORTOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETARGOWE Zakłady typu "spryt" Dlaczego warto wybrać obstawiane zakłady Oferowane są cztery kluczowe zalety w porównaniu z innymi bardziej tradycyjnymi metodami inwestycyjnymi Spread betting jest bez podatku w Wielkiej Brytanii W Zjednoczonym Królestwie i kilku innych krajach spread betting jest całkowicie zwolniony z podatku (brak kapitału zyski lub podatki dochodowe i bez opłaty skarbowej), więc wszelkie zyski, które czerpiesz z handlu, należą do Ciebie. Większe możliwości zarobkowe Długi i krótki Możesz wybrać, w jaki sposób rynek będzie wyglądać, więc nie musisz kupować i czekać na wzrost ceny. Możesz kupić lub sprzedać (długo lub krótko), co daje większą elastyczność w podejmowaniu decyzji, a ostatecznie daje większe możliwości czerpania korzyści z ruchu cen na rynku. Moc marży Obrót marżą daje ci możliwość zwiększenia twojego obrotu, co oznacza znacznie obniżony początkowy depozyt, niż tradycyjnie wymagałoby to uzyskania podobnej ekspozycji na rynkach. Ekspozycja na rynkach międzynarodowych bez ryzyka walutowego Możesz handlować na rynkach międzynarodowych bez obawy o konwersję zysków z powrotem do swojej waluty krajowej. Każda transakcja generuje zysk lub stratę w jednej walucie wyznaczonej z góry przez Ciebie. Jak to działa? Financial Spread Betting wykorzystuje te same podstawowe techniki transakcyjne, które są stosowane przy handlu większością tradycyjnych aktywów. Główną różnicą jest to, że nie fizycznie przejmujesz własności aktywów bazowych, zamiast tego po prostu obstawiasz kierunek ruchu cen. Podczas zakładania spread bet, inwestor jest proszony o zdefiniowanie trzech podstawowych rzeczy. Rynek instrumentów i rodzaj zakładu. Kierunek, w który wierzą, że rynek będzie się przesuwał. Stawka, czyli kwota, którą chcieliby zrobić dla każdego punktu, który rynek porusza się w tym kierunku. Wybór instrumentu Większość firm oferuje ceny w czasie rzeczywistym na tysiącach rynków, z których handlujesz wyłącznie swoją decyzją. Na przykład możesz chcieć wziąć krótkoterminowy widok na indeks lub mieć długoterminowy widok na udziale lub towarze, możesz nawet zrobić oba naraz w tym samym czasie. Oferta brokerów platform zawiera wykresy w czasie rzeczywistym z wbudowanymi wskaźnikami i analizami, które pomogą Ci podjąć decyzję. Jedyną rzeczą, którą musisz wziąć pod uwagę przy wyborze instrumentu, jest rodzaj zakładu, który chcesz umieścić na tym rynku. Największe zakłady bukmacherskie oferują szereg opcji zakładów, które są dostępne w zależności od pożądanego czasu trwania transakcji. Obejmują one od kilku minut, do jednego dnia, do 3 miesięcy długości, a nawet do jednego, w którym nie ma zdefiniowanej daty zakończenia. Codzienne zakłady gotówkowe - przeznaczone dla krótkoterminowego inwestora i są rozliczane na koniec dnia. Daily Rolling Cash Bets - te zakłady nie wygasają na koniec dnia i są automatycznie przenoszone na następny dzień handlowy (z zastrzeżeniem nocnych opłat za finansowanie) Daily Rolling Future Bets - te zakłady nie wygasają na koniec dnia i są automatycznie przenoszone na następny dzień handlowy (z zastrzeżeniem finansowania overnight opłat za przewalutowanie) Kwartalne zakłady - wygasają w ustalonym terminie na trzy miesiące w przyszłości i nie ponoszą kosztów finansowych (lub bieżących) - wszystkie są wbudowane w cenę, z góry . Ważne jest, aby pamiętać, że zakład może zostać zamknięty w dowolnym momencie przed początkową datą wygaśnięcia zakładów. Wybór kierunku obstawiania Jeśli inwestor uważa, że ​​wartość aktywów ma wzrosnąć w przyszłości, postawiłaby zakład kupna (lub wyższego), jest to znane w terminologii rynkowej jako długa. I odwrotnie, jeśli uznają, że cena aktywów prawdopodobnie spadnie, wprowadzą oni zakład Sell (lub Down), zwany inaczej "short". Going Short (lub shorting) jest główną zaletą w porównaniu z tradycyjnym handlem. Opisuje praktykę sprzedaży pożyczonego składnika aktywów w celu późniejszego zakupu po niższej cenie niż początkowo sprzedana. Krótki sprzedawca szuka ceny aktywów, aby spadł przed odkupieniem go po niższej cenie. Ta koncepcja otwiera możliwość osiągnięcia zysku, gdy cena składnika aktywów spada. Wybór stawki Po postawieniu zakładu zostaniesz zapytany o kwotę, którą chcesz obstawić. Dla każdego punktu, w którym składnik aktywów porusza się we właściwym kierunku, inwestor zyskuje na podstawie wysokości stawki. Na przykład, jeśli postawiłeś zakład kupna po 1 za punkt, a wartość aktywów wzrosła o 10 punktów, zakład byłby warty 10. To naprawdę takie proste. Oczywiście, jeśli rynek porusza się w innym kierunku, zyski te zamieniają się w straty. Wysokość stawki jest wskaźnikiem poziomu ryzyka, na jaki jesteś przygotowany do podjęcia tego handlu. Im większa wartość stawki, tym większa jest potencjalna nagroda, jednak istnieje również możliwość większych strat. To wszystko jest zbyt skomplikowane Może się okazać, że handel społeczny jest dobrą alternatywą.

No comments:

Post a Comment